The red detail

Satte ihop en enkel outfit som är perfekt efter en hel dag på stranden. Jag ska nog passa på att åka in till staden och shoppa lite nu när vi ändå är lediga i 5 heeela dagar {nästan lov ju!}. Det kliar så mycket i mina fingrar just nu! All reklam om fina sommarkläder tar nästan kål på mig! Fast nu ska jag inte vara sån, det finns såna som inte har råd med nya kläder alls.. Tusan, nu förstörde jag alltihop. Sorry! Btw, så håller jag på att skriva om World's children's prize på so:n i skolan. Det är ju inte klokt vilka hemskheter som händer runt om i världen! Men det är ju också otroligt vilka bra männsikor som jobbar mot allt sådant! Jag skulle nog kunna skriva hur mycket som helst om det här ämnet, men det orkar nog ingen läsa förutom min so:lärare som måste det. Mohaha, CHIAO!




Från: p h o t o g r a p h y b y siri

sv; tack :D det är min mammas gamla haha ;)

åh vilken fin outfit, har velat ha den där väskan i evigheter..!


2011-06-01 - 23:32:45
URL: http://shal.blogg.se/
Från: S A N N A S . R U M

Myyycket snyggt (: Gillart!


2011-06-02 - 11:23:07
URL: http://sannasrum.se



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN