I'm talking about a revolution

Jag sitter och stirrar på skärmen. Vi ska skriva en uppsats om revolutioner och jag vet inte hur jag ska skriva! För tillfället vet jag varken hur jag ska börja eller avsluta. Men jag ska iallafall se filmen Marie Antoinette så kanske jag får lite inspiration till min text om den franska revolutionen och förhoppnignsvis om de andra också.

Bilder ifrån weheartit.com

ผลการค้นหารูปภาพโดย Google สำหรับ ผลการค้นหารูปภาพโดย Google สำหรับ ผลการค้นหารูปภาพโดย Google สำหรับ Marine,essence de rose. Untitled Marine,essence de rose. Simplicity. Cold and loveless Simplicity.




Från: Jessika

Att skriva om revolutionerna tyckte jag var interessant o lite kul, fick mvg på alla tre :P Lycka till! :)


2011-10-12 - 17:45:24
URL: http://mycreativeworld.blogg.se/
Från: Jessika

De kommer nog inte bli några problem för dig och få mvg :)



Hahah, ja den är bra ;)


2011-10-16 - 14:28:00
URL: http://mycreativeworld.blogg.se/



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN