08 september 2011

Sitter här och väntar på att mamma ska komma hem, hon ska alldeles snart hämta mitt paket med objektivet i! Yay! ^^  Jag försöker också komma på vad jag ska skriva på uppsatsen imorgon om medmänskliga relationer. Gawh :/ Min lärare sa att det skulle gå bra för oss som blivit kamratstödjare och nu varit iväg på en liten utbildning/övernattning som just har handlat om det. Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva! Någon som har något tips eller så? Men tja, det ska nog gå på något vis. ;)

- Gammal bild



Från: Jessika

Så det är det ni håller på med nu ^^ tror jag skrev om typ preventivmedel o abort typ :P

Måste få vet allt om utbildningen, sms! :D


2011-09-08 - 19:35:32
URL: http://mycreativeworld.blogg.se/



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN