“Spring is nature's way of saying, "Let's party!"”

Hej på er! Ledsen för att jag uppdaterar så dåligt men jag har just nu påsklov och det händer en massa roliga saker. Så härligt med lov! Igår var jag med Jessika och vi åt årets första mjukglass. Yummie! ^^ Och inatt sov jag över hos Tove och vi har såg på film, åt ostbågar och lite annat smaskigt. Sen idag har jag varit ute och fotograferat i skogen och jag såg på termometern att det var 30 grader varmt i solen! Det måste vara rekord alltså, det som inte ens är sommar än! Man försöker ju vara ute så mycket man kan för att det är ju så himla skönt ute. Och jag känner verkligen att jag har fått färg i ansiktet från idag! Härligt! Nu skall jag upp och leta fram liggunderlag och sovsäck, för imorgon skall jag iväg på påskläger och det kommer att vara en massa olkia äggtävlingar! Det kommer bli ÄGGstremt kul! ;D Så vi hörs nog antagligen på fredag om jag inte slänger in något inlägg imorgon. Puss på er!


 En söt liten lila blåsippa i skogen




Från: Jessika Bergström

Yummie yummie! mjukglass åt folket, nu e de vår!! ;D

Kommer bli ett aswesome läger :D <3



Fint foto btw!!


2011-04-18 - 23:01:54
URL: http://mycreativeworld.blogg.se/
Från: Yasmine

Fin bild :)


2011-04-19 - 13:59:56
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN