Batteriexperten

Det var ett kamerabatteri som rammlade ner i min bervlåda i förrgår. Jag har länge funderat på att köpa ett. För det är ju så typiskt när man är iväg på något kalas eller ute och fotograferar så tar batteriet slut. Det finns nästan inget värre! Så jag klickade hem det i torsdags ifrån batteriexperten.com och fick redan hem det nästa dag. Snabbt och enkelt och inte så farlig dyrt heller, 308 spänn! Me like! Och så fick jag även en badboll helt gratis! ^^ Så för er som tvekar på att köpa ett extra batteri till kameran. Så köp ett! Ni kommer inte att ångra er en sekund! Verkligen bra att ha i kameraväskan och man slipper ora sig över att batteriet ska ta slut. Kom bara ihåg att ladda det! ;)
Mikaela var nära som gissade att det var ett batterigräp.







Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN