Ett litet paket

Hej! Just nu sitter jag och kollar på Naturens stora skådespel. En naturfilm om Afrikas djur. Riktigt vackert är det där. Får mig att önska att någon gång i framtiden åka dit och fotografera. Tänk vad häftigt! Att gå där i den vackra naturen med ett megastort objektiv bland alla giraffer, elefanter och lejon! Det hade verkligen varit en riktig upplevelse! Jag måste skriva det på min att göra lista! ;)

Idag ramlade det in ett litet paket ner i vår brevlåda här hemma till mig. Kan ni kanske gissa vad det är? Ett tips är att det är till kameran! ^^ Den som har rätt får en länk!




Från: Mikaela

Jag gissar på ett batterigräp ;) länge sen jag såg dej var håller du hus :O


2011-08-13 - 19:08:59
URL: http://thatmic.blogg.se/



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN