I love the sound of rain, pouring down outside my window

Såhär har vädret sett ut hemma hos mig idag. Det har regnat till och från hela dagen. Jag vaknade av att det spöregnade och åskade som tusan. Och det gick verkligen inte att somna om. Och sånt hatar jag! Haha morgontrött som jag är. Låg kvar en timme i sängen och lyssnade på regnet och mulret. Sen gick jag ovanligt nog upp och knäppte på Gosip gril och gjorde iordning frukost. Jag skulle egentligen ha åkt iväg till jobbet idag men slapp på grund av vädret. Tur att man slipper stå ute i regnet. Fast det är ändå ganska mysigt när det regnar, då kan man ju sitta och lyssna på när regnet slår mot taket och se på någon film och dricka varm o'boy.




Från: Sharon

Ja visst! :D


2011-07-29 - 19:39:38
URL: http://sharonsmode.blogg.se/
Från: Maggy

SVAR: Tack! Nej jag tror faktiskt inte att jag har sett dig innan ens.. eller? Men iaf, jag tycker bara det är kul när jag får frågor! Ja, jag använder 50mm f/1,8 (till Sony för att jag ju har en Sony) och det är jättebra! Bokehn & skärpedjupet är helt awesome! :)

Om du undrar något mer kan du såklart fråga!

Kram! <3


2011-07-30 - 00:12:22
URL: http://maaggy.blogspot.com
Från: Jessika

Ja det är mys med regn men kanske lite överdrivet att de kom 100mm på 12 h :P Nu vill vi bara ha sol resten av sommarlovet och efter det ändå in i november!! :)<3



Föreställningen i går var awesome! Du missade verkligen något väldigt cool synd du inte kunde... :C


2011-07-30 - 13:23:23
URL: http://mycreativeworld.blogg.se/



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN