Promenix

Jag kom just in efter en liten promenix på stranden. Jag kände lite på vattnet och det var så himla varmt och skönt. Lagom varmt för att bada! Synd att det blåste stormvindar där nere på stranden. Annars hade jag hoppat i! Höll ju på att flyga iväg!  När jag gick till stranden så tog jag med min gamla kompakt kamera och tog några bilder med den. Fast det blev bara en bra bild. Haha! Visar den i alla fall ^^

Jag vaknade inatt av världens åskknall och därefter spöregn och ännu mera stormvindar. Jag tycker att det kunde ha regnat lite nu så att man kan sitta inne och mysa under en filt och se någon bra film. Alltså ha riktigt fredagsmys. Det var så länge sen! Det ska jag göra ikväll. Vad gör ni ikväll?

 




Från: CJ

Härlig bild!


2011-05-30 - 13:17:49
URL: http://cjs.blogg.se/



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN