Inspiration på hög nivå

En kväll i september tog jag och mamma bussen till Visby. Anledningen till detta var att en fotograf som bär namnet Mattias Klum skulle hålla ett seminarium om foto. Han visade upp sina underbara bilder och pratade om olika fotoprojekt han varit på världen över. Bara hans vis att berätta om sina fotoprojekt var i sig otroligt inspirerande! Han fick allt att låta så enkelt och så himla roligt! Man ville för det mesta skratta men även gråta en liten skvätt. Åh, jag skulle kunnat ha lyssnat i flera timmar! Men egentligen var jag inte helt säker på att jag överhuvudtaget skulle åka, men som tur var tog jag chansen och det ångrar jag verkligen inte! Hela kvällen var otroligt inspirerande och efter den så vill jag inget hellre än att bli fotograf precis som han! Åh, får ni chansen så åk på hans seminarium! Han är verkligen en bra förebild som brinner för både foto och även miljön! Tummen upp!

Klicka på bilden för att komma till hans hemsida
Bilden är ifrån hans hemsida!



Från: Jessika

Jag ville verkligen dit, men tyvärr var det på min födelsedag och släkten skulle komma på middag så det blev aldrig av. Ångrar så mycket att jag inte kom in dit :C :C



Hans foton är helt underbara! <33


2011-11-19 - 17:36:13
URL: http://mycreativeworld.blogg.se/
Från: My Vestlund

Cool bild!


2011-11-19 - 18:50:44
URL: http://myvestlund.se



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN