The big apple

Jag funderar på att beställa fotokopior på alla fotografier jag har på dotorn. Hade ju varit lite fint att få rama in några och så. Jag har ju några fotoramar och en har jag ju fyllt med bilder från när pappa var i New york. Brukar drömma mig bort dit emellanåt. Hade ju varit hur häftigt som helst att åka till 'The big apple'! Vill så gärna resa iväg till en storstad! Vill ha lite skillnad ifrån lilla Visby. Haha, ministad! ^^

Show me all the things that I shouldve known Show me all the things that I shouldve known Fotky na zdi lying Like a woman nightmare Qualquer coisa é BELLA. - naoexistenadaimpossivel: Fotos:único jeito de... the good, the fab, the trendy Tumblr



Från: Jessika

Det är ju en helt annan sak att ha fotografierna direkt i handen, tycker du ska göra det :) Har själv funderat på att skicka iväg lite foton, blir ju så mycket finare än när man skriver ut själv på fotopapper bara :P


2011-09-04 - 11:29:21
URL: http://mycreativeworld.blogg.se/



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN