Fredagsmys

Tjoo hejsan! Jag har precis kollat klart på andra boxen av Gossip Girl, som var helt grym! Det är så skönt att få koppla av och kolla på en bra serie efter en lång vecka och utan reklam dessutom! Helt klart värt pengarna man lägger på en box. Haha.^^ Jag ska nog beställa tredje säsongen snart.. det slutade ju så spännande! Kollar ni några serier, något riktigt bra tips på en annan grym serie? Godnatt!

Bästa delen i hela filmen!! Så himla gulligt! ↓

Tumblr_l3yjfmumrd1qapcpeo1_500_large




Från: Viktoria - Hallon

en annan grym serie är Once upon a time! :D inte riktigt samma genre som gossip girl, men lika bra enligt mig ;)


2012-01-21 - 21:55:11
URL: http://hallonsplace.blogg.se/
Från: Titti

Så söt blogg du har! :-) Själv älskar jag Gossip girl, riktigt bra serie det där! Några serier jag själv kollar på annars är Once upon a time, One Tree Hill, The walking dead och Desperate Housewives. Grey's är ganska bra också! Måste dessutom säga att jag gillar sättet du skriver på och dina bilder. Väldigt trevligt att se på och behagligt att läsa! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! ^^


2012-02-12 - 17:37:39



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN