Hipp hipp, hurra!

Idag fyller bloggen ett år! Tänk vad tiden går.. Här är en del av bilderna som jag har lagt upp här i bloggen (men inte alla!). Har ni någon favorit? Jag känner verkligen hur jag har utvecklats inom foto det senaste året. Det är det som är syftet med den här bloggen också, att jag får visa er mina bilder och så att jag kan få utvecklas inom foto. Jag tycker att det är så himla härligt när ni berömmer mina bilder, TACK! Och likadant som för ett år sedan så drömmer jag fortfarande att få jobba med fotografi i framtiden.




Från: Fröken Orange

Det vore seriöst helgerån om du inte får jobba med fotografi i framtiden! Fantastisk är du.



Och Grattis till bloggen!


2012-03-24 - 21:13:37
URL: http://ettlivutanrut.blogg.se/



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN