Nyagammla kläder

Igår var jag i staden för att leta efter något fint att ha på avlutningsmiddagen, som vi nior ska ha på torsdagkväll. Jag hittade två klänningar i en secondhandaffär, den blåa med blommor på till höger ska jag ha till min jeansjacka och ett par vita klackskor.
Samtidigt som jag längtar efter att sluta högstadiet, så vill jag inte sluta nian och kasta mig ut i den okända gymnasievärlden. Jag är så himla rädd att hamna i fel klass och inte intresseras av lektionerna. Men ännu är det nästan en vecka kvar och sen blir det sommarlov, då jag ska på några läger, hänga med härligt folk och framförallt jobba! Så skoj det kommer att bli! Kommer att ha råd att kunna köpa 100 secondhand-klänningar till att kunna fylla min garderob med!







Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN