En liten fredagslista

10 saker jag tycker om:

Att fotografera
Att skratta
Att hitta den där perfekta blusen för en billig slant på secondhand
Vårens färger
Upptäcka nya ställen, de hem ikring och de på resande fot
Att bläddra i gamla fotoalbum
Den där låten som aldrig blir uttjatat och hela tiden går på repeat
Att spela innebandy
När man inte träffats på länge och kastar sig i varandras armar
Att lära mig nya saker


9 saker jag tycker mindre om:

När det inte var på riktigt

Egoister

Utseendefixering

Död

Lögner

Att bränna tungan på varm mat

Uttjatade låtar som radion spelar om och om och om igen

När det inte går som planerat

Folk som inte lyssnar på vad man säger

 

8 bloggar jag läser:

www.thingsyouremember.blogg.se

www.emmylinnea.devote.se

www.elinivemo.com/blog

www.florasblogg.se

www.annikasvenmarck.se/blogg

www.nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

www.nevnarnien.se

www.photodemoi.blogg.se

 

7 saker jag vill göra i framtiden:

Resa jorden runt med fina vänner

Jobba med människor

Skaffa en enorm garderob

Lära mig flera språk flytande

Äga det där lilla lantstället en bit utanför en stor stad

Leva livet som jag drömmer om

Sjunga för full hals i min egna bil på sommaren med ett par härliga vänner

 

6 saker jag tycker är vackra:

Ögon

Dimma i morgonljuset

Klänningar

Städer

Små fåglar

Blommor

 

5 saker jag är rädd för:

Att förlora i livet

Att inte veta hur det kommer att bli

Att säga något dumt och såra

Skräckfilmer

Mörker

 

4 ord som beskriver mig:

Omtänksam

Glad

Drömmande

Knasig

 

3 saker jag ser fram emot:

Att få resa

Gymnasiet

Att träffa just den där speciella

 

2 böcker jag tycker om:

Korpens sång

Det är så logiskt alla fattar utom du

 

1 fin låt:
One thing - One directon


Idé från: Jessika, Jenny och Emma



Från: emma

Vilka fina bilder! Speciellt den med klockan!:)


2012-07-23 - 17:56:58
URL: http://photoandinspiration.blogg.se



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN