Sånt här inspirerar mig

Såna här bilder är så himla fint och inspirerande och nu insåg jag hur mycket jag faktiskt längtar efter våren, efter solen, efter värmen, efter fågelkvistren och efter de ljuvliga blommorna. Hela våren är alltid så ljus och färgglad och härlig, den är levande liksom. Fast vi har ju faktiskt ännu inte fått någon snö här på Gotland. Det längtar jag också efter! Jag vill kunna göra snöänglar, snögubbar, ha snöbollskrig och fotografera de underbara vita små snöflingorna. Så efter en vinter med snö kan det gärna få bli en fin vår! Har ni snö där ni bor?

Lace Feelings pastel ;-) be Lovely Tumblr sdmd - Untitled "Bows & books" by Catherine P // LOOKBOOK.nu Tumblr Charm Photos

Bilderna kommer från weheartit.com och är klickbara!



Från: Nathalie

Kom massa snö i natt! Bor i Västergötland, tyvärr har jag inte fotograferat det än :/ Skit fin blogg!! :D


2012-01-08 - 13:35:46
URL: http://nathalieaastwo.blogg.se/
Från: B R O W N S U G A R

Så många fina bilder :)


2012-01-10 - 20:49:08
URL: http://brownsugar.blogg.se/



Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

bloglovin
  • STARTSIDAN